martes, 1 de noviembre de 2011

27 D'OCTUBRE DE 2011. SESSIÓ 11

En aquesta sessió d’avui hem continuat treballant amb el programa de retoc fotogràfic del Photoshop.

Hem realitzat dos exercicis, un primer de manipulació de colors a una imatge, i un segon de selecció d’àrees d’una imatge. El que es pretenia era proporcionar unes primeres nocions sobre algunes eines de selecció del programa per tal de reflexionar que existeixen diverses maneres de seleccionar i que hem de saber triar l’adequada per a cada tipus d’imatge. A més a més, també s’han introduït aspectes essencials per a mi com és el treball per capes.




Donat que els meus estudis anteriors han estat d’Il·lustració, aquest nivell de Photoshop ja el tinc bastant interioritzat, ja que és una eina que utilitzo amb molta freqüència i des de fa temps. Però sempre és d’agrair (i de gran ajuda) fer insistència en allò que ja s’ha treballat perquè sempre hi ha alguna cosa nova per descobrir o algun matis que havies obviat.

M’agrada que estiguem treballant amb el programa ja que és molt útil en el retoc i perfeccionament d’il·lustracions i per tant tinc la sensació de que ambdues professions es complementen a la perfecció, i això m’alegra profundament i em motiva moltíssim perquè fa possible que, a mesura que avança la carrera, vagi aprenent a fer còmplices  educació infantil i il.lustració.

No hay comentarios:

Publicar un comentario