viernes, 25 de noviembre de 2011

24 DE NOVEMBRE DE 2011. SESSIÓ 16

El primer que em fet a la sessió d’avui a sigut observar y comentar una graella que ha preparat la professora, que recollia els errors dels exercicis de classe que em comes amb mes freqüència, però corregits ens a aclarit dubtes que teníem sobre resolucions, píxels i mida i pes general de la imatge. Desprès em realitzat un exercici amb un resultat divertit i original.

De manera general penso que el tema del l’assignatura sobre qüestions formals d’impressió es important. Però penso que partint de la base que no en tenim ni idea se’ns estan donen unes nocions massa rapides i desordenades, i tot i que els exercicis que realitzem em sorprenen, no m’ajuden a interioritzar be el que realment es vol que aprengui, les qüestions de impressions.



Com autocrítica afegiria la falta de motivació per part meva, ja que el exercicis que realitzem, tot i que em serveixen per a repassar, ja els he fet al cicle formatiu d’il·lustració. 

No hay comentarios:

Publicar un comentario