domingo, 2 de octubre de 2011

22 DE SETEMBRE DE 2011. SESSIÓ 2

És important treballar la imatge i utilitzar-la com a llenguatge per a captar l’atenció, transmetre, comunicar, etc. És per això que cal tenir-ne cura a l’hora d’utilitzar-la, modificar-la i fer retocs.

L’exercici d’aquesta sessió ens ha fet agilitzar la ment i utilitzar la memòria o el record de les imatges mentals que tenim d’aquelles paraules que la professora ha anat dient. D’una banda ha posat a prova la tècnica d’il·lustrar a mà alçada a l’ordinador mitjançant el ratolí,  d’altra banda, comparar les imatges que hem dibuixat entre companys m’ha fet prendre consciència dels estereotips mentals similars que tenim sobre les paraules i la ignorància de l’existència dels seus veritables significats. També és curiós comprovar que, tot hi que cada company té la seva manera de dibuixar una mateixa cosa, he pogut veure als monitors de les taules veïnes que la majoria d’alumnes interpretàvem aquelles “estranyes” paraules de la mateixa manera.

No hay comentarios:

Publicar un comentario