martes, 25 de octubre de 2011

20 D'OCTUBRE DE 2011. SESSIÓ 8

La sessió d’avui ha estat un primer contacte amb el programa del photoshop. Una iniciació al retoc fotogràfic que ens permet realitzar aquest programa tot modificant llum, contrastos tot modificant llum, contrastos, color, tons i saturació.

A més a més hem estat manipulant mides i resolucions d’una fotografia i les hem estat comparant per a ser conscients que els canvis i retocs que nosaltres realitzem al damunt d’una fotografia, modifica també la seva qualitat d’imatge, i que per tant, hem de ser acurats amb els canvis que hi anem efectuant. Tot hi això, cal dir que a base de provar, s’obtenen resultats molt interessants i curiosos.

Tinc algunes nocions de photoshop però més aviat quant a il·lustracions i dibuixos que no pas a fotografies, i el cert és que lliçons sobre resolucions i píxels en necessito i penso que hem serà molt útil i de gran ajuda. Realment  hi tinc interès.




De nou m’ha sorprès – o no – el nivell d’intel·ligència tecnològica que tenim a l’aula en la qual evidentment n’incloc. És sorprenent i preocupant alhora que ens faci tanta por i respecte l’ordinador com a eina més enllà dels xats. I això ho trec com a conclusió de les preguntes que li hem fet a la professora…preguntes elementals carents d’investigació i curiositat autodidacta en aquest camp. Em sumo al to indignat de les seves acurades i educades respostes i em faig una autocrítica. Cal més interès i practica en allò que esdevindrà el llapis de les ensenyances del futur: les noves tecnologies.


      

No hay comentarios:

Publicar un comentario