sábado, 21 de enero de 2012

19 DE GENER DE 2012. SESSIÓ 25

Hem dedicat la sessió d'avui a preparar el portafoli que hem de realitzar com a conclusió de les parts de l'assignatura.
És una feina pesada de realitzar. Penso que s'hauria d'haver ensenyat al principi i així el podríem haver anat actualitzant a mesura que fèiem els treballs de cada professor. En canvi ara hem de dedicar-nos a descarregar tots els arxius, classificar-los segons de quina de les parts de l'assignatura és i fer-ho, evidentment, des d'un ordinador que tingui tots els programes necessaris per a comprovar que el que estem fent es visualitzi correctament.
Tinc la sensació que sempre anem a última hora i això em posa nerviosa perquè no em puc organitzar, sinó que m´ho vaig trobant tot alhora i de sobte.
És com el pòster que hem de fer...és per la setmana vinent i encara no s'han donat les pautes. Així, a corre cuita,  a quina nota aspirem i quina seríem capaços de treure amb més previsió? Quin nivell d'exigència ens hem de marcar a nosaltres mateixos si treballem, estudiem i fem els treballs amb pocs dies d'avís?

Per contra, amb una de les parts sí he tingut la sensació d'ordre, temps, ajuda guiada i sessions veritablement reflexives sobre el tema digital. No els posaré a tots dins el mateix sac...

Avui de qüestions tècniques he après ben poc. Sé que hauré de barallar-m'hi unes quantes hores més per dominar la pàgina d'enllaços (portafoli). Suposo que així se n'aprèn o això espero.


No hay comentarios:

Publicar un comentario